Zakelijke reizen voor onovertrefbaar live contact

De kunst van werk en plezier combineren.

Offerte opvragen

Ruiken, voelen en proeven zijn de overtreffende trap van ‘live’

Wanneer werkt een incentive het beste? Hoe weet je zeker of het klikt met jouw beoogde buitenlandse zakenpartner? Wat geeft je de ruimte en de rust om je te concentreren op een congres? Even weg uit je vertrouwde omgeving, waar je samen kunt zien, horen, ruiken, voelen en proeven. Want echt alle zintuigen kunnen benutten, draagt bij aan een onvergetelijke ervaring. ‘Live’ is onovertrefbaar.

Waarom een zakenreis organiseren?

We zijn op de wereld nog nooit zo met elkaar verbonden geweest als nu. Zaken doen met China terwijl je zelf in de Eurostar zit op weg naar Londen is tegenwoordig een fluitje van een cent. Met handige online tools zoals Zoom of Skype zou je denken dat een businesstrip niet meer nodig is, maar vergis je niet. De kracht van live contact tijdens een zakelijke reis blijft onovertrefbaar. Zo bouw je aan vertrouwen binnen je netwerk of organisatie, leer je elkaar beter kennen en ga je samen nét een stap verder. Dat maakt het echte verschil!

Welke zakenreis voor jouw organisatie?

Als zakenreisbureau organiseren we veel verschillende soorten op maat gemaakte zakelijke groepsreizen, zoals teambuildings- en netwerkreizen, incentivereizen, handelsmissies, congresreizen, jubileumreizen, en nascholingsreizen. Onze projectmanagers helpen graag mee om het logistieke verhaal rondom de reis zo soepel mogelijk te laten verlopen. Deelnemers kunnen zich dan volop focussen op het inhoudelijke gedeelte van de zakenreis. Bovendien denken onze projectmanagers in creatieve oplossingen om gestelde doelen van de reis te bevorderen, zoals het faciliteren van netwerkmomenten.

Indrukwekkend bezoek aan het hoofdkantoor van Alibaba, gelegen in Hangzhou

Compleet verzorgde zakelijke groepsreis naar China waar ook bezoeken aan de megasteden Hong Kong, Shenzhen en Shanghai niet mochten ontbreken. De hotels, diners, vluchten en bustransfers waren vooraf geregeld, zodat alle deelnemers zich volledig konden concentreren op het inhoudelijke gedeelte van de reis.

INTERESSE?