Friesland relatie-evenement

Aan boord worden klanten pas echt relaties

 

IK_Skutsje met kapitein Hook1

Trip
Relatie evenement

Aanleiding
Relatiemarketing

Bedrijf
Autolease

Duur
6 x 1 dag


De juiste setting voor klantenbinding

Even informeel bijpraten met je leaseklanten doe je niet in driedelig grijs met dubbele Windsor. Dat lukt beter in bootschoenen en een glas in de hand. Dan zoek je zes dagen uit waarop je autolease-adviseurs een dag met hun klanten gingen varen.

Verwondering bij de start, fun aan boord, doel bereikt

Met de Friese meren als decor gebeurden er onverwachte dingen tijdens de relatiedagen.
Zo verscheen er plots een kikvorsman uit het water die de verwonderde gasten ‘the catch of the day’ aanbood. Onderweg was het dik plezier met de maritieme raadsels en opdrachten. Aan het einde van de dag zat de stemming er goed in (mede dankzij een wijnproeverij) en bracht ieder team zijn zelf gecomponeerde lied onder begeleiding van een accordeon ten gehore. Positieve reacties signaleerden dat de relaties het bijzonder waardeerden en het doel was bereikt.